Koronavirustiedote asiakkaillemme

Koronaviruksen vuoksi tilanne on vakavoitunut Suomessa ja kaikki apu tarvitaan sen leviämisen estämiseen tai edes hidastamiseen.

Optifin Oy auttaa tässä omalla toiminnallaan.

Miten tämä käytännössä tapahtuu?

Asiakkaamme ja heidän hyvinvointi ovat meille aina tärkeitä. Palvelemme asiakkaita sähköisillä välineillä sekä puhelimitse niin paljon kuin mahdollista. Huolto- ja asennuskäynnit teemme kuitenkin sovitun mukaisesti.

Henkilökohtaisten tapaamisten sijaan suosimme videopalavereita. Koekäyttöön tai huollon lainalaitteet lähetämme aina puhdistetuttuna, jotta asiakkaittemme liiketoiminta ei pysähdy.

Varastomme toimii normaalisti ja on auki, jotta voimme taataasiakkaillemme täyden palvelun. Teemme kaikkemme, jotta toimitusajat eivät venyisi.

Schenkerin kuljettamat paketit kulkevat tällä hetkellä normaalisti, eikä kuljetusaikoihin ole tiedossa viivästyksiä. Lähetysten luovutuksessa asiakkaalle vältetään mahdollisimman paljon suoraa
kontaktia.

Toistaiseksi emme kättele asiakkaitamme, tai muitakaan ihmisiä. Emme myöskään matkusta ulkomaille tai osallistu massatapahtumiin, kuten messuille.

Kaiken tämän teemme sen takia, että henkilökuntamme, asiakkaamme ja kaikki muutkin ihmiset, varsinkin iäkkäämmät, olisivat turvassa ja terveydenhuoltojärjestelmä ei kuormittuisi liikaa.

Kevät etenee kovaa vauhtia ja lopulta elämä voittaa, sillä välin:

Ei panikoida ja pidetään huolta toisistamme.